dijous, 30 d’abril del 2015

ROGAINE OLESA DE BONESVALLS. 1ª CURSA LLIGA PENEDES-O

Crònica de Laura Garcia Gimènez.
El passat 26 d’abril vam fer cap cap a Olesa de Bonesvalls. Es celebrava la 1a prova de la lliga Penedès del 2015. Tant l’Albert Jansà com jo ens vam apuntar a darrera hora i al haver-ho fet de forma improvisada anem mentalitzats de fer-la sols. Un cop a Olesa ens trobem i no acabem de decidir si anar plegats o cadascú per la seva banda.
Ens donen els mapes i un cop feta l’estratègia ens adonem que els recorreguts són totalment oposats.  Decidim doncs respectar la idea inicial i  anar cadascú a la seva.
L’Albert fa una bona cursa i tot i saltar-se balises aïllades fa un recorregut complert i  fitxa les 2 balises de 90. Aconsegueix una 6ª posició a la general i 136 punts
Jo, tot i estar contenta amb la meva cursa no aconsegueixo acabar el que m’havia fixat i em quedo amb 96 punts. M’equivoco en unes balises, me les passo de llarg pensant que ja les havia marcat i quan ja lluny  ( a l’última balisa d’aquesta  zona) miro la targeta de control veig que no ho estan. Decideixo tornar enrere i marcar-les, però amb tot plegat passo fins a 3 vegades pel costat de la balisa 62(Ups!! Quina espiral!).. la mala gestió d’aquesta zona em fa abandonar la intenció inicial de marcar abans d’arribar a meta les balises de la part inferior esquerra. Vaig directament a l’arribada, sobrant-me 4 minuts.

Ho celebrem amb una clareta ben fresqueta (i no ens ni l’Albert ni jo de la foto de rigor. Però per compensar escrivim aquesta crònica.. Fins la propera...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada